Широкоформатний друк – це цифровий друк на рулонних матеріалах (вінілова плівка, папір, банерна тканина, сітка). Призначений для виготовлення плакатів, розтяжок і елементів складніших конструкцій зовнішньої реклами. Друк проводиться на широкоформатних плотерах різної ширини.
Готова продукція, виконана методом широкоформатного друку, являє собою зображення, нанесене на рулонний матеріал. Далі – залежно від цілей рекламної кампанії – продукція проходить через виробничий цикл і постає перед цільовою аудиторією у вигляді рекламних щитів, афіш, вивісок, перетяжок, вітрин та інших рекламних носіїв.
Широкоформатний друк можна умовно розділити на два напрямки: для зовнішньої реклами та інтер’єрний. Як видно з визначень, відмінності криються в області застосування виробленої продукції.
Інтер’єрний друк передбачає, що на зображення дивляться з невеликої відстані, отже, зображення може бути відносно невеликим, але повинно бути максимально якісним, тому друк виконується з високою роздільною здатністю (720 – 2880 точок на дюйм). Також відмінною особливістю інтер’єрного друку є відсутність специфічного запаху готової продукції, що пов’язано з особливістю технології друку. Завдяки цим відмінним властивостям інтер’єрний друк ідеально підходить для внутрішнього оформлення приміщень і виготовлення рекламних конструкцій, які планується використовувати в закритому просторі.
Інтер’єрний друк використовується для виготовлення:
- елементів оформлення виставкових стендів і різних презентаційних конструкцій
- фотографій і репродукцій картин для оформлення приміщень
- POS-матеріалів (плакатів, підлогової графіки, ростових фігур, мобайлів)
- шпалер, натяжних стель з різними ефектами для ексклюзивного оформлення інтер’єрів
Друк для зовнішньої реклами призначений для нанесення зображень, які мають бути помітними здалеку, їхні розміри можуть сягати кількох метрів і навіть десятків метрів завширшки, отже, дрібні деталі менш важливі, тому роздільна здатність друку помітно нижча (150 – 360 точок на дюйм).
Зовнішня реклама передбачає використання рекламного носія поза приміщенням, отже, він має бути стійким до впливу агресивного середовища. Дощ, сніг, перепади температури, сонячне світло, сильний вітер, – все це може пошкодити носій, тому технологія широкоформатного друку для зовнішньої реклами передбачає особливу зносостійкість продукції, що нехарактерно для інтер’єрного друку.
Широкоформатний друк, розрахований на розміщення поза приміщенням, використовується для:
- виготовлення перетяжок, банерів, брандмауерів, табличок, покажчиків, вивісок і складніших рекламних конструкцій
- обклеювання білбордів і транспортних засобів
- оформлення вітрин
Наше виробництво обладнане плотерами обох типів: для інтер’єрного друку і друку для зовнішнього застосування, що дає нам змогу пропонувати клієнтам найширший вибір послуг у сфері широкоформатного друку.