Вимоги до макету

Передбачається, що всі оригінал-макети підготовлені з урахуванням цих технічних вимог і не потребують жодних правок. Звертаємо вашу увагу, що макети, які не відповідають технічним вимогам, можуть призвести до браку в процесі друку і післядрукарської обробки. Відділ додрукарської підготовки проводить перевірку макетів на відповідність технічним вимогам, але не гарантує виявлення всіх помилок і невідповідностей. Відділ додрукарської підготовки повідомляє про виявлені помилки і дає рекомендації щодо їх усунення. В окремих випадках можливе доопрацювання макета до відповідності технічним вимогам, терміни і вартість доопрацювання обговорюються окремо.

Макет має бути виконаний в AdobePhotoshop, формат *.TIF. Векторні елементи, включно зі шрифтами, необхідно конвертувати в криві, а колірну палітру – у режим CMYK/8 bit. Чорний колір – складовий: K – 100 %, Y – 60 %, M – 60 %, С – 60 %. Макети мають бути реальних розмірів (1:1). Максимальна роздільна здатність растрових елементів оригінал-макетів для інтер’єрної реклами – не більше 150 dpi. Рекомендований діапазон – 75…100 dpi. Просимо звернути вашу увагу на те, що альфа канал необхідно прибрати, а всі шари – звести. Під час збереження макетів *.TIF формату не рекомендується використовувати стиснення. Після того, як інформація збережеться, можна застосувати будь-який архіватор (winRAR, WinZip, 7z). Це дасть змогу суттєво скоротити розмір вихідного файлу.

Усі надіслані файли необхідно підписувати, вказувати назву матеріалу, на якому буде надруковано замовлення, точну кількість, описувати післядрукарську обробку (кількість люверсів і відстань між ними, підвороти, пропаювання, обрізання по контуру, ламінація виробу).